Értékesítési trendek–2020

A vásárló igényeit kövesd, ne a magadét!

Időpont: 2020. január 16. , Helyszín: Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99. 7. emelet)

Értékesítés vevőre szabva. Ez a 2020. év meghatározó jelmondata. És e köré szerveződnek az új, sikeres értékesítési technológiák, módszerek.

Reneszánszát éli a személyes, minőségi értékesítés. Újra hiszünk a személyes kapcsolatokban. A bizalomra, ajánlásra épülő üzletkötés egyre népszerűbb a fiatalok körében is. A networking veszített a népszerűségéből, talán azért, mert nem tudunk jól bemutatkozni.  A közösségi média meghatározó szerepet játszik a vásárlók döntéseiben. Az emberek 93 %-a ott tájékozódik a termékekről, szolgáltatásokról. A jó értékesítőt nem képezni kell, hanem gyakorlatiasan mentorálni.

A sales szakmáról és a legújabb trendekről a legtöbbet tudó szakember előadóktól sajátíthatjuk el az akár 20-30 %-kal több eredményt hozó új értékesítési technológiákat, gondolkodásmódot.

 

fejlec_800x210_bkik

Értékesítési trendek – 2020

A vásárló igényeit kövesd, ne a magadét!

 

Időpont: 2020. január 16. (csütörtök) 9.30–16.00

Helyszín: Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99. 7. emelet)

 

Visszatérőben a személyes kapcsolatokra építő üzletkötés

Legyünk termékeinkkel minden értékesítési csatornán egyszerre!

A legújabb értékesítési trendekkel akár 20-30 %-os bevételnövekedés!

é

Program

Regisztráció: 9.00–9.30

9.35–10.00 A minőségi, személyes értékesítés reneszánszát éljük? Visszatérőben a személyes kapcsolatokra építő üzletkötés.
Stremeny Gábor  üzletfejlesztési igazgató, Develor Tanácsadó Zrt.

10.00–10.25 Elismerésre vágyik a vásárló. Add meg neki! Az értékesítés előszobája az ügyfélszolgálat. Fűzzük egybe a kettőt!
Oberfrank Zoltán mesterértékesítő, Beyond the Box

10.25–10.45 A jó, a rossz és a visszautasíthatatlan árajánlat. Árképzés.
Sipos Zoltán ügyvezető, Kreatív Kontroll Kft.

10.45–11.10 A közösségi média megkerülhetetlen. Tájékoztass és értékesíts ott is! Az ügyfeleket elbűvölő nyerő online eladástechnikák.
Lévai Richárd közösségi marketing specialista

11.10–11.35 Konzultáció az előadókkal, kávészünet

11.35–11.55 Ne tréningezd, hanem mentoráld az értékesítőidet! Miért?
Békési Gábor HR partner, executive coach, VVI.

11.55–12.15 Influencerekkel az Instagramon.
Klausz Melinda közösségi média specialista

12.15–12.35 A generációk tartózkodási helyei. Ott szólítsd meg őket!
Kurucz Imre kutatási igazgató NRC

12.35–12.55 Digitalizáció az értékesítésben. Dolgozói és ügyfélélmény kéz a kézben.
Labancz Linda kapcsolattartás és üzletfejlesztési vezetőSóvári Péter ügyvezető, vezető fejlesztő, Assister Network Kft.

 

12.55–13.40 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet

13.40–14.00 Hass az érzelmekre! B2C/B2B helyett: H2H.
Kováts Péter business consulting director, G2M

14.00–14.20 Kudarc. Tanulság. Értékesítés.
Magó Botond értékesítési vezető és Augusztini Krisztián termékmenedzser, Onbox

14.20–14.40 Adatokból új ügyfelet. Leadgenerálás. Szűkülő lehetőségek
Szabácsik Gergely szakmai igazgató, Kereskedelmi Marketing Trendek

14.40–15.00 Dinamikus árképzés. Célcsoportokra szabva.
Himer Csilla pénzügyi szakértő, Zsebedremegyek.hu

15.00–15.30 Az értékesítők rejtett lélektana. Értékeld őket! Bérekről őszintén.
Oberfrank Zoltán mesterértékesítő, Beyond the Box

l

é

button_regisztracio

l

Konferenciarészvétel feltételei

A konferencia részvételi díja 14.000 Ft. + áfa

A konferencián résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
  • frissítők, kávészünet, ebéd

 

Regisztráljon előre a KKV-AKADÉMIA 1. féléves konferenciáira extra, akár 25 %-os előkedvezménnyel! 

Több témában a legfrissebb üzleti gyakorlatokat adjuk át!

 Várjuk az üzleti döntéshozók továbbképzésére 2020-ban is! 

A témákról és több konferenciára együttes regisztrációról részletek

Részvételi díj

button_regisztracio

l

Konferenciarészvétel feltételei

A konferencia részvételi díja 14.000 Ft. + áfa helyett

early bird kedvezménnyel 12.000 Ft. + áfa


A konferencián résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)

  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)

  • frissítők, kávészünet, ebéd


 

Részvételi feltételek


  1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

  2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

  3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

  4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2020. január 3. (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
    A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

  5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.

  6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

  7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatja.



Lemondási feltételek


  1. A regisztráció lemondását a fentiekben foglaltaknak megfelelően áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

  2. Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a konferencián, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

  3. Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
    e-mail: konferencia@ppkonferencia.hu



Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99. 7. emelet)

Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99. 7. emelet)

További konferenciák

Smart Company-2020

okt
21

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. (vagy videóközvetítés)