Webáruházi trendek – 2020

A versenyt nyerő hármas

Időpont: 2020. március 12. , Helyszín: Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99. 7. emelet)
  • Tematika nyomtatása

Kinek nincs webes értékesítése, e-commerce tevékenysége? Amely cég ezt megteheti, nem sokáig marad életben.  Már a virtuális és valóságos kereskedelem összekapcsolása a divat és a megkerülhetetlen piactér.

Mostanában mindent visznek a  weben és a valóságban is létező, saját, minden szegmensre kiterjedő árukészlettel rendelkező, gyors és kényelmes fizetést lehetővé tevő, az árut kényelmesen a helyszínen is átvehető, virtuális és valóságos vásárlási élmény adó áruházak.

A hazai kisebb webáruházak Dropshippingben és fullfilment rendszerben tartják fenn magukat, egyéni termékválasztékot, szolgáltatást, logisztikát kínálva.

Egyre keményedő feltételekkel lehet csak a leggyorsabban változó piacon versenyben maradni. Marketingaktivitás nélkül szinte lehetetlen.  

Várjuk az éves trendösszefoglaló konferenciánkra a webáruházakat üzemeltető vállalkozások döntéshozóit. Segítünk felkészülni a várható változásokra. lesz belőlük bőven!

Earlybird kedvezménnyel indulunk!

webáruházi trendek_800x210

Webáruházi trendek – 2020

A piacterek erősödésének éve jön

 

Időpont: 2020. március 12. 9.30–16.30

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet

p

Az anyagi és virtuális valóság összeért. Mindent a vevői élményért!

A webshoplogisztika  paradigmaváltása. Hogyan igazodjunk hozzá?

A marketingre figyelj a legjobban! Használd a legújabb technológiákat!

p

Program

Regisztráció: 9.00–

 

9.30–10.00 Személyre szabott kereskedelem. Hogyan adunk el és vásárolunk 2020-ban?
Nagy Sándor elnök, Ecommerce Hungary

10.00–10.25 Hol áll az e-kereskedelem a térfoglalásban? És a hazai piaci szereplők?
Madar Norbert üzletágvezető, GKI Digital

10.25­–10.50 A webshoplogisztika paradigmaváltásának kora.
Rácz Péter ügyvezető, Complexpress Logisztika Kft.

10.50–11.10 Mesterséges intelligencia a webáruházakban. Bárki alkalmazhatja!
Surányi Ferenc ügyvezető, M.I. Solution Kft.

11.10–11.30 Dropshipping – nincs saját áru, és logisztika. Fullfilment – van saját áru, nincs logisztika. Melyiket érdemes választani?
Perényi András tulajdonos, Dropshippy, Webshippy,

11.30–12.00  Konzultáció az előadókkal, kávészünet

12.00–12.20 Felkészültél már a PSD2 azonnali átutalás rendszerére? Nem olyan könnyű, mint gondolnád!
Horváth Attila ügyvezető, BIG FISH Payment Gateway

12.20–12.40 A call centerek automatizálásának realitásai. A befektetés és nyereség egyensúlya.
Kun Szabolcs vezérigazgató, Arenim Technologies

12.40–13.00 Rajongók és vevők termelése 4+4 lépésben. Automatizált vevőgyár webshopoknak.
Csepregi Balázs ügyvezető, SalesAutopilot

13.00–13.20 Érdeklődők szerzése tömegesen a honlapon. Az eredményes eDM.
Jagodics Rita ügyvezető igazgató, Kereskedelmi Marketing Trendek

13.20–14.00 Konzultáció az előadókkal, ebéd

14.00–14.20 Webshopok kibervédelme. Kihívások, kockázatok, megoldások.
Gerner Viktor
technológiai szaktanácsadó, Invitech ICT Serives Kft.

14.20–14.40 Terméktrendek 2020-ban.
Mezei Zsanett webáruház indítási szakértő, Shoprenter

14.40–15.00 Virtuális és valóságos boltok összekapcsolása. Offline-online variációk a gyakorlatban.
Lévai Richárd közösségi marketingspecialista, Liftup

15.00–15.20 A kosárelhagyás okai és ellenszerei.
Pál Judit marketingvezető, Optimonk

15.20–15.35 Webshop után appshop.
Máriás Zsigmond CEO, LogiNet Systems Kft.

15.35–15.55 A marketingköltéseken tényleg spórolhatsz? Google-Shopping.
Molnár Tamás vezető, EAZY Digital

15.55–16.15 Konzultáció az előadókkal

button_regisztracio

1

Konferenciarészvétel feltételei

A konferencia részvételi díja 14.000 Ft. + áfa

A konferencián résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
  • frissítők, kávészünet, ebéd

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

Előregisztráció a 2020 1. féléves KKV-AKADÉMIA konferenciáira

10 témában a legfrissebb üzleti gyakorlatok a legjobbaktól

2020-ban is várunk a kkv-döntéshozók továbbképzésére!

Rendkívül kedvezményes  előregisztrációs lehetőség több témára együtt!

A témákról és több konferenciára együttes regisztrációról részletek

Részvételi díj

button_regisztracio

l

Konferenciarészvétel feltételei

A konferencia részvételi díja 14.000 Ft. + áfa helyett

early bird kedvezménnyel 12.000 Ft. + áfa


A konferencián résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)

  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)

  • frissítők, kávészünet, ebéd


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

Részvételi feltételek


  1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

  2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

  3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

  4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2020. február 21. (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
    A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@piacesprofit.hu e-mail címen jelezze!

  5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.

  6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

  7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatja.



Lemondási feltételek


  1. A regisztráció lemondását a fentiekben foglaltaknak megfelelően áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

  2. Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a konferencián, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@piacesprofit.hu e-mail címen jelezze!

  3. Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
    e-mail: konferencia@piacesprofit.hu



Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99. 7. emelet)

Tel.: (1) 239 - 9597, E-mail: konferencia@piacesprofit.hu

Regisztrációs űrlap

Szervezeti adatok:
Cégforma / magánszemély / egyéb*:
Hivatalos cégnév*:
Adószám*: - -
Éves forgalom millió Ft-ban:
Szervezet tevékenységi köre:
Szervezet létszáma:

Cég székhelyének pontos címe:
Irányítószám*:
Település*:
Utca, házszám, emelet, stb.*:

Számlázási adatok:
» Szervezeti adatok másolása a számlázási adatokhoz
Vevő neve* (számlázáshoz):
Irányítószám* (számlázáshoz):
Település* (számlázáshoz):
Utca, házszám, emelet, stb.* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó neve* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó e-mail cím* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó telefon: (számlázáshoz)
Részvételi díj*:
Kedvezmény:

Honnan hallott a konferenciáról?
Résztvevők száma

Résztvevők:

Kérem töltse ki a résztvevő(k) adatait, majd felvitel után nyomjon az Adatok jóváhagyása gombra.

Résztvevő: 1/1
Résztvevő neve*:
Beosztás*:
E-mail cím*:
Telefon*:
Fax:
Mobiltelefon:

Amikor az utolsó résztvevő adatait is jóváhagyta, kérem a következő kérdésekre még válaszoljon és kattintson a Regisztráció elküldése gombra.

Megjegyzés:

Fizetés módja*:
A regisztrációs adataival kapcsolatos további adatkezelési tájékoztatónkat itt találja.
 
Regisztráció elküldése
A kártyás fizetés szolgáltatója:

További konferenciák