Munkaerőhiány – 2020

Lassan bedöntjük egymást?

Időpont: 2020. március 05. , Helyszín: Budapest, The Experience Center és Konferenciaközpont, Szentmihályi út 171.
  • Tematika nyomtatása

Nem véletlen, hogy a cégek legtöbbet az ICT beruházásokra, az Ipar 4.0-ra, a cloud computingra, a szolgáltató szoftverekre, a fejlett automatikára és a mesterséges intelligenciára költenek.  A beruházások hajtóereje a munkaerőhiány. A kkv-szektor által keresett munkaerő kétharmada fizikai munkára kellene. Szakképzett munkaerő a piacon már nincs. A betanított munkások bérigénye a fellegekben.

A szolgáltatók zöme képtelen tartani az ügyintézési időt. A nyomtatószerelőt, a kertészt, a villanyszerelőt nem lehet robottal helyettesíteni. A működési zavarok dominóként hatnak. A piacon található munkaerő minőségi színvonala egyre alacsonyabb. Köszönhető a szakképzés évtizedekkel ezelőtti eltűnésének és a felhígult felsőoktatásnak. A kvalifikált munkaerő merítése a fiatal generációkból eddig nem tapasztalt emberi problémákkal állítja szembe a munkáltatókat. A digitális virtuozitással megáldott Y-osok és Z-sek motiválásának feladata szinte megoldhatatlan.  Azonnal odébb állnak, ha valami nem tetszik nekik.

Marad megoldásként a munkaidő sokkal hatékonyabb kihasználása. A munkaidő 43 %-át töltjük csak ki munkával, szemben a németekkel, ahol 76 %. Az adott munkaidőben elvégzett tevékenység mennyiségét és minőségét munka-, folyamatszervezésekkel, digitalizációval, fejlett  technológiával, vezetői, csapatépítési fejlesztésekkel drasztikusan lehet növelni. Ez egy nagyon járható út!

Még Earlybird kedvezménnyel!

Munkaerő_800x210

Munkaerőhiány – 2020

Lassan bedöntjük egymást?

 

Időpont: 2020. március 5. csütörtök, 9.30–16.00

Helyszín: Budapest, The Experience Center és Konferenciaközpont (15. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet)

 

Mit tegyünk, hogy ne váljunk a dominó effektus áldozatává!

A munkaidő több mint fele elveszik. Itt van a legnagyobb tartalék!

Automatizációval sok munkaerőt kiválthatsz. De mindent nem lehet.


 

Program

Regisztráció: 9.00–

 

9.30–9.50 Munkaerőpiaci kihívások, foglalkoztatási támogatások, szolgáltatások.
Hágen Tímea Katalin főosztályvezető,  Innovációs és Technológiai Minisztérium  Foglalkoztatási Szolgálat

9.50–10.10 Hol vannak a szakmunkások? Megoldások a gyakorlatban.
Kőrössiné Veréb Judit oktatási igazgató,  BKIK,

10.10–10.30 Hogyan csökkentsük a hiány miatti kockázatot?
Kelemen Viktor ügyvezető, Bureau Veritas Kft.

10.30–10.45 Felezzük meg a fluktuációt és csökkentsük a költségeket!
Domokos Olivér vállalati specialista, Domokos Consulting Kft.

10.45–11.05 Generációk megtartása szervezeti ombuds programmal.
Mosonyi Diána vállalati konfliktuskezelő, szervezeti ombuds & mediátor, tréner, Concordia Szervezet- és Vezetésfejlesztési Kft.

11.05–11.20 Fejlesszük a munkatársak kompetenciáját! Az eredmények önmagukért beszélnek.
Telekesi Judit ügyvezető igazgató, Mentor Training Kft.

 

11.20–11.50 Konzultáció az előadókkal, kávészünet

 

11.50–12.10 Megoldás a munkaerő megtartására. Boldog Munkahely. Az első munkahelyi jóllét program.
Bagdi Bella programvezető, Boldog Munkahely Program,

12.10–12.30 Adjunk a dolgozóinknak társasági részesedés juttatást! Motivál és adóhatékony.
Dr. Csővári István ügyvéd, partner, Jalsovszky Ügyvédi Iroda

12.30–12.50 A jövő a rugalmas foglalkoztatásé!
Balogh Péter ügyvezető, mytime.jobs

12.50–13.10 A jól vezetett munkaerő helyben marad. A vezető, mint motiváció.
Borbély László ügyvezető, SPA Tudásbázis Kft.

13.10–13.30 Munkaerőhiány és a digitalizáció határai!
Magó Botond értékesítési vezető, Onbox, New Wave Média

 

13.30–14.20 Konzultáció az előadókkal, ebéd

 

14.20-14.40 Cafeteria – munkaerő megtartás vagy adóoptimalizálás? Népszerű juttatások és egyedi ötletek.
Király Ágnes ügyvezető, TOP Cafeteria Kft.

14.40–15.00 A zsák szája nem lett kisebb. Elpazarolt munkaidő ellen javasolt orvosságok.
Polló László ügyvezető, Effectsys

15.00–15.20 Belső céges véleményvezér, influencer kinevelése a munkaerőhiány ellen.
Bíró Nóra tréner, kommunikációs szakember MOST (Master Of Sales Training)

15.20–15.40  A megosztáson alapuló közösségi gazdaság
Pap József PhD hallgató
 Sharing Economy Szövetség

15.40–16.00 Jogszabályi nehézségekkel. Harmadik országból munkaerőt.
Sipőcz Guiditta Dalma ügyvéd, act legal / Bán és Karika Ügyvédi Társulás

16.00–16.10 Próbáltál már vakon hinni a munkában? (stand up comedy)
Feiszthammel Viktor és Sulyok Péter integrációs szakelőadók, Békaperspektíva

 

16.10–16.30 Konzultáció az előadókkal

.

button_regisztracio

Konferenciarészvétel feltételei

A konferencia részvételi díja 12.000 Ft. + áfa

A konferencián résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
  • frissítők, kávészünet, ebéd

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

 

Előregisztráció a 2020 1. féléves KKV-AKADÉMIA konferenciáira

11 témában a legfrissebb üzleti gyakorlatok a legjobbaktól

2020-ban is várunk a kkv-döntéshozók továbbképzésére!

Rendkívül kedvezményes  előregisztrációs lehetőség több témára együtt!

A témákról és több konferenciára együttes regisztrációról részletek

Részvételi díj

button_regisztracio

l

Konferenciarészvétel feltételei

A konferencia részvételi díja 14.000 Ft. + áfa helyett

early bird kedvezménnyel 12.000 Ft. + áfa


A konferencián résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)

  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)

  • frissítők, kávészünet, ebéd



Részvételi feltételek


  1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

  2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

  3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

  4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2020. február 21. (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
    A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@piacesprofit.hu e-mail címen jelezze!

  5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.

  6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

  7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatja.



Lemondási feltételek


  1. A regisztráció lemondását a fentiekben foglaltaknak megfelelően áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

  2. Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a konferencián, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@piacesprofit.hu e-mail címen jelezze!

  3. Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
    e-mail: konferencia@piacesprofit.hu



Budapest, The Experience Center és Konferenciaközpont, Szentmihályi út 171.

Tel.: (1) 239 - 9597, E-mail: konferencia@piacesprofit.hu

Regisztrációs űrlap

Szervezeti adatok:
Cégforma / magánszemély / egyéb*:
Hivatalos cégnév*:
Adószám*: - -
Éves forgalom millió Ft-ban:
Szervezet tevékenységi köre:
Szervezet létszáma:

Cég székhelyének pontos címe:
Irányítószám*:
Település*:
Utca, házszám, emelet, stb.*:

Számlázási adatok:
» Szervezeti adatok másolása a számlázási adatokhoz
Vevő neve* (számlázáshoz):
Irányítószám* (számlázáshoz):
Település* (számlázáshoz):
Utca, házszám, emelet, stb.* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó neve* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó e-mail cím* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó telefon: (számlázáshoz)
Részvételi díj*:
Kedvezmény:

Honnan hallott a konferenciáról?
Résztvevők száma

Résztvevők:

Kérem töltse ki a résztvevő(k) adatait, majd felvitel után nyomjon az Adatok jóváhagyása gombra.

Résztvevő: 1/1
Résztvevő neve*:
Beosztás*:
E-mail cím*:
Telefon*:
Fax:
Mobiltelefon:

Amikor az utolsó résztvevő adatait is jóváhagyta, kérem a következő kérdésekre még válaszoljon és kattintson a Regisztráció elküldése gombra.

Megjegyzés:

Fizetés módja*:
A regisztrációs adataival kapcsolatos további adatkezelési tájékoztatónkat itt találja.
 
Regisztráció elküldése
A kártyás fizetés szolgáltatója:

További konferenciák